16.dubna 2014

náměty a připomínky  

Místo pro vaše konstruktivní návrhy a připomínky ke službě chat.cz.

příspěvky


  • LOLA11 čtvrtek, 12.července 2018 21:24:27
    když zde probirate problematiku gdpr. Zajima mne pouze v jakem formatu, resp. co presne vidíte v ramci cookies, jake informace tam vidíte, jak se vam cookies zobrazuje. Protože pokud je tam videt najaka info, která muze identifikovat uzivatele, tak by zde patrne nejaky provadeci systém, který to reguluje mel byt.
    • aIbert čtvrtek, 12.července 2018 21:48:21
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • franci pátek, 13.července 2018 10:42:01
      Jak jsem psal, jsou to session cookies, tj. slouži k zapamatování přihlášeného nicku. Jinak by se muselo na každé stránce znovu zadavat heslo. To je vše.
  • franci středa, 11.července 2018 14:01:27
    Ad hominem útoky ukončete. Zbytek si přečtu a nad něčím se zamyslím.
    • Freya čtvrtek, 12.července 2018 11:37:36
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Draly čtvrtek, 12.července 2018 11:40:58
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • pinQi čtvrtek, 12.července 2018 11:51:59
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • aIbert čtvrtek, 12.července 2018 12:52:55
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • franci čtvrtek, 12.července 2018 13:26:38
      Smazal jsem všechny příspěvky, bez rozdílu, které tu vznikly po mém upozornění a nebyly k tématu.
  • Lucindov úterý, 10.července 2018 20:58:08
    Jedna z dobrých funkcionalit by mohla být třeba, že například lidi, který sem choděj jiné lidi jen prudit, by si člověk mohl dát do něčeho jako diskuzní ignor a nemohli by mu komentovat příspěvky(dole třeba jen pruděj a někomu, kdo vy se tím vůbec nemusel zabývat, to pak zabírá čas, že to musí mazat) Nebo např. je-li komentář ve vlákně, kterej sem psala já, můžu ho smazat já se stejným uvedením důvodu a jen hlavní administrátor uvidí smazanej komentář aby mohl případně posoudit, jestli byl smazanej právem/neprávem.
    • Lucindov úterý, 10.července 2018 21:14:54
      A vlastně - třeba anonym, když člověk nemusí zadávat nic než jméno a heslo na založení profilu, mi přijde zbytečný. A když, tak bych možná dala, aby anonym mohl koukat, ale nemohl psát. Ale i tak je to asi zbytečný, zbytečně screenujou a tak. A pak bych dala třeba dvě úrovně profilu - ověřený a neověřený. Jen ověřený by mohl dávat třeba karmu, zastávat určité funkce.. A při negativní karmě bych výrazněji omezila funkce. Třeba strhává se za smazané příspěvky, jakmile se tedy člověk dostane do mínusu, tak by nemohl třeba psát do té diskuze. To je podle mě celkem objektivní, protože může hlavní admin nebo správce sám posoudit, jestli je to prudič, smazáním profilu. Možná i třeba od těch výše ověřených by mohla být něco jako záporná karma a při určitém množství, počtu by to taky mohlo mít efekt.
    • Lucindov úterý, 10.července 2018 21:15:35
      Chápu, že půlka z toho může být neuskutečnitelná, jen mě tak lítají nápady teď.

    • aIbert středa, 11.července 2018 00:52:40
      "...protože může hlavní admin nebo správce sám posoudit, jestli je to prudič, smazáním profilu. Možná i třeba od těch výše ověřených by mohla být něco jako záporná karma a při určitém množství, počtu by to taky mohlo mít efekt."

      Posuzování smazáním profilu? To je jako by "ctihodnost" chodila k soudu vybavená sekerou místo kladívka a soudila poklepem o hlavy obžalovaných. Pokud upadnou, jsou vinni. Nevinným by hlava určitě držela.

      A následujícím žvástem chceš říct, že abys byla schopná ukájet své cenzorské choutky, jsi svolná se legitimovat a případně podepsat až třemi křížky najednou.

      Je na čase začít bojovat za práva prudičů, kteří tak zvaně "prudí" tím, že se smějí iniciativním blbcům a blbcům vůbec.

      To není prudění v pravém slova smyslu. To je psychologická sebeobrana, na kterou by měl mít každý chatový občan právo.






    • Freya středa, 11.července 2018 10:01:07
      Mě se líbí, jak se potrefená husa ihned ozve :D Ale asi je to tady cajk, tenhle styl komunikace. Jsme trapní, tedy ti kterým to vadí. Dinosauři, internet (punk) je jinde...
    • Freya středa, 11.července 2018 10:11:45
      Nicméně k námětu, možnost editace příspěvku přímo jeho autorem se mi líbí, byla by to dobrá věc.


    • Lucindov středa, 11.července 2018 10:21:40
      Za prvé - ne že by tvůj příspěvek nebyl důkazem jen snahy bránit se nápadům, které zatrhnou jen posmívání a urážení bez jakékoliv konstruktivity, ale asi sem přemýšlela rychlejš, než psala, mělo tam být příspěvku, ale konec konců, profilu, klidně.. Pokud chodí člověk jen a jen hajtit vše, co omezuje tapetování nesmyslné urážení a pobuřování se nad úplně vším, tak zase proč, že-- Nebo by mohl mít nálepku prudič a některé místnosti by měly na prudiče zámek, některé ne. To je ideální kompromis pro věčně nespokojené s jakýmkoliv omezením hrubiánů. Což se ti stejně nebude líbit. Je mi to jasné. A proto těžko budu považovat tvé slovo za "rovnoprávné" či "alespoń zdánlivě objektinví" Snažíš se zachránit si jen zadek, aby si na něj nedostal nálepku prudiče i oficiálně. Už jen proto, že místo komunikace a hledání kompromisů pro tebe existuje jen jediná cesta.. Urazit někoho, kdo má nedej bože nápad, kvůli kterýmu by si sem na další příspěvky už nemohl napsat, jak sme všichni pitomí.;)
    • Freya středa, 11.července 2018 10:24:49
      Odůvodnění: Jelikož se tu vyskytuje řada jedinců, kteří hloubku své myšlenky umí vyjadřovat jedině trapným shazováním nápadů ostatních a nejsou schopni konstruktivní diskuze bez toho, aby dávali najevo svou "intelektuální převahu", bych zkrátka lidem tuto možnost dala. Protože jak k tomu přijdou, když napíšou příspěvek, ačkoli může být podle některých nedomyšlený a hloupý (věc názoru), aby byli hned pod útokem. Jelikož room admin zde na Námětech příspěvky mazat nesmí, ani nikdo jiný, zadavatel by si to mohl moderovat klidně sám a ušetřilo by se tím spousta zbytečného dohadování. Protože jasnou provokaci pozná i malé dítě, na to není potřeba, aby byl člověk admin.
    • Lucindov středa, 11.července 2018 10:30:40
      Za druhé - ano nebo ne.. Jestli sem ochotná by bylo čistě na mě, proto sem tam psala - dvě úrovně. Sou lidi, co nechoděj prudit, ale nechtěj být příliš indetifikovaní(informace by nemusely být viditelné jiným uživatelům, ale známe to, že.. Ke všemu se dá dostat) a mohl by tam být třeba něco jako email, fb možná telefonní číslo nebo něco podobné hůře zfalšovatelného. Jak říkám, je mi jasné, že když to člověk projde, najde plno důvodů, proč by to bylo obtížné - Ne pro tebe a další prudící.. Ale právě pro ty mírumilovné, co se nechtějí dostat do problému. No a za třetí, ne, ty, co se smějou blbcům, se nesnažím omezovat. Ty blbce by bylo fajn zkrouhnout.
      Bohužel je mi jasné, že většina z toho je dost technologicky i režijně náročná, ale třeba ta editace autorem by zas tak být nemusela. To ti jako vadí? Že když někdo napíše příspěvek, tak se může rozhodnout, jestli pod nim chce mít konstruktivní kritiku(to by nešlo, je to moc složitý, lidi by to moc odradilo, moc omezovalo ty slušný atd..) než ty vaše blemty typu - nemam co dělat, život mě nudí, jdu si vyplácat játra na lidi, co mi nic neudělali, uf, uf... Paráda.. A můžu jít na večerníčka. Uvědomujete si, že kdybyste opravdu dosáhli toho, co chcete, všechny naštvat a vyhnat, že tu pak nebudete mít koho hatit? Založite si na fb skupinu a budete do ní zvát nic netušící nebožáky a urážet je, dokud se z nepochopení nevzpamatujou a neodhlásej se? Hmm, možná.. Určitě vám to navrhuju jako plán b.
    • Freya středa, 11.července 2018 10:35:00
      Nebo jedna z mořných alternativ, by byla možnost vypnout komentáře pod daným příspěvkem, přímo autorem nebo adminem.
    • Freya středa, 11.července 2018 10:37:35
      A samozřejmě je tím zamknout, tedy ne smazat, ale zneviditelnit a viditelné by byly pouze pro administrátora. To by taky šlo.
    • Lucindov středa, 11.července 2018 10:40:19
      Nebo tak, no.. To už je asi kosmetický detail, bylo by to prostě hiddnutý a administrátor by mohl rozhodnout, že to není pohoršující nebo urážející a zas by to vrátil nebo smaznul třeba na dobro.

    • Freya středa, 11.července 2018 10:55:13
      Lucindov: Jenže je taky problém (a teď si to asi odskáču), že v minulosti byly některé příspěvky smazány třeba JiHem a následně byly francim navráceny, jako "trefné", ačkoli byly v podstatě urážející, jelikož franci nezná kontext a ani ty lidi, na rozdíl od nás, co jsme s nimi nechtěně v kontaktu denně. Kontext je totiž věc, která se tu na foru nebere bohužel v potaz a vinni jsou ti, kteří se nechají vyprovokovat, nikoli provokatéři sami. Což je v podstatě jádrem úplně všech problémů :)
    • Lucindov středa, 11.července 2018 10:59:36
      Hmm, tak to asi bude trochu problém, no.
    • Freya středa, 11.července 2018 11:07:14
      Problém je to, že franci nemá čas se tu zabývat nějakými vztahy a tím, kdo zrovna prudí. Což plně chápu a respektuju, je to vývojář a zaměstnanej člověk. Tohle nebyla výtka, ale konstatování faktu, se kterým se tak jako tak musíme sžít :) ale nějaké nástroje pro lidi, aby si to vyřešili spolu sami, by se šikly, to zase jo.
    • aIbert středa, 11.července 2018 11:28:36
      Mně se Freyo děsně líbí, že ti vůbec nedochází, že ses právě ozvala.

      Lucindov, to je demagogie. Nikdo tě totiž nevyhání ani necenzuruje. Napadl jsem blbou část tvého nápadu, ne tebe. Jo, taky bych uvítal, kdyby šlo editovat příspěvky ve fóru, ovšem v nábožně vzývaném kontextu tohoto konkrétního chatu se bojím, že užvanění blbci by své mohutně inspirativní náměty dodatečně nikoli redukovali na to podstatné (0), alébrž by je doplňovali o nové a nové nesmysly.

      Podívej se třeba na sebe a na nezaměstnanou.

      Můj konstruktivní návrh spočívá v tom, abychom tobě a Freyi našli práci.
    • aIbert středa, 11.července 2018 11:34:11
      Nene Freyo, to není problém. Problém je v tom, že ty máš příliš mnoho času se tu zabývat každým prdem. Což nechápe nikdo a nerespktuje to rovněž nikdo. A to poslední, co tenhle chat potřebuje, je abys tady zrovna ty něco řešila. Řeš radši sebe. Pro začátek z čistě terapeutických důvodů.
    • Lucindov středa, 11.července 2018 11:54:35
      Za prvé, ozvala se už na tebe, protože jsem mluvila o prudičích. A první se ozve potrefená husa. Jeeežiš, to je fakt už nesmysl. Kamaráde, když už seš takový HRko, nechceš si najít práci ty? Protože jestli nějakou máš, děláš jí fakt na dvě věci, když tu máš čas psát takový hlemty, který k ničemu nejsou. Neřekla jsem ani jednou, že napadáš mě, to nevim, z čeho si vyvozuješ své vlastní názory bez podmětu a logiky.

      Já to chápu i respektuju, takže jen zvyšuješ pravděpodobnost nepravdivých tvrzení, jelikož na tento výrok stačí najít jediný opak a celé je nepravdivé.


      A na závěr, přesně teď bych tě tu nejraději smazala. Prostě - podle mě, pokud sem nenapíšeš inteligentní věc, která by mi vysvětlila, proč to nejde, tak to ještě dává smyls. Jen prudíš. Najdi si koníček. Nebo si založ vlastní místnost. A trapné osobní poznámky o práci.. Ubohé urážení osobními poznámkamy.. To není konstruktivní, je to přesně - prudičství. V tu chvíli opouštíš danou tématiky a vedeš osobní spor a od toho tu tato diskuze není.


      V zájmu zachování jejího účelu a respektu k práci správců tohoto chatu - na tebe už nebudu reagovat. Nemá to úroveň, ani smysl. Ani nemam pocit, že tu vedu nějakej rovnocennej dialog s člověkem na úrovni, co má jinej názor, ale dost dobrý argumenty.
      Jen si tu zažeň žízeň.


      Freyi - no jasný, tam jde právě o to, jak říkám, některý ty věci by mu mohly celkem ušetřit čas. Takhle musí všechno konntrolovat oni dva a zbytečně se tim pak dlouze zabívají, každým znuděncem, co sem chodí jen se dohadovat. Přijde mi to jako škoda jejich času.




    • Lucindov středa, 11.července 2018 11:54:35
      Za prvé, ozvala se už na tebe, protože jsem mluvila o prudičích. A první se ozve potrefená husa. Jeeežiš, to je fakt už nesmysl. Kamaráde, když už seš takový HRko, nechceš si najít práci ty? Protože jestli nějakou máš, děláš jí fakt na dvě věci, když tu máš čas psát takový hlemty, který k ničemu nejsou. Neřekla jsem ani jednou, že napadáš mě, to nevim, z čeho si vyvozuješ své vlastní názory bez podmětu a logiky.

      Já to chápu i respektuju, takže jen zvyšuješ pravděpodobnost nepravdivých tvrzení, jelikož na tento výrok stačí najít jediný opak a celé je nepravdivé.


      A na závěr, přesně teď bych tě tu nejraději smazala. Prostě - podle mě, pokud sem nenapíšeš inteligentní věc, která by mi vysvětlila, proč to nejde, tak to ještě dává smyls. Jen prudíš. Najdi si koníček. Nebo si založ vlastní místnost. A trapné osobní poznámky o práci.. Ubohé urážení osobními poznámkamy.. To není konstruktivní, je to přesně - prudičství. V tu chvíli opouštíš danou tématiky a vedeš osobní spor a od toho tu tato diskuze není.


      V zájmu zachování jejího účelu a respektu k práci správců tohoto chatu - na tebe už nebudu reagovat. Nemá to úroveň, ani smysl. Ani nemam pocit, že tu vedu nějakej rovnocennej dialog s člověkem na úrovni, co má jinej názor, ale dost dobrý argumenty.
      Jen si tu zažeň žízeň.


      Freyi - no jasný, tam jde právě o to, jak říkám, některý ty věci by mu mohly celkem ušetřit čas. Takhle musí všechno konntrolovat oni dva a zbytečně se tim pak dlouze zabívají, každým znuděncem, co sem chodí jen se dohadovat. Přijde mi to jako škoda jejich času.




    • Lucindov středa, 11.července 2018 11:58:23
      Sakra, proč se to poslalo třikrát?

      Úplně vidim, jak se zas chytne podmětu, místno podnětu..I-O:D


    • Lucindov středa, 11.července 2018 12:00:38
      Jo a taky by blo fajn moci si sama mazat svoje příspěvky. Třeba teď sem to omylem poslala třikrát, asi nějakej sek netu.. Zbytečně tak přijdu o karmu a co hůř - ti co mi ji poslali taky.
    • pinQi středa, 11.července 2018 12:11:43
      Karma bude...my nebudeme cinQi linQi pinQi
    • Freya středa, 11.července 2018 12:17:13
      Je vtipné, jak se vždycky vytáhne to, že Freya nemá práci. Freya chodí na tenhle chat několik let a rozhodně není celou tu dobu nezaměstnaná :D A nechápu, co to má co dělat s tématem. Tohle je přesně ukázka nahrazaní chybějící argumentace osobními útoky, což je přesně ten důvod, proč tenhle námět vzniknul a taky je to důvod, proč tu stále řešíme to samé a nikam se nedostaneme, protože to spadne přesně do této roviny. Já vážně nevidím nic konstruktivního na komentářích viz. předchozí vlákna. Tam není nic k věci, jenom vysmívání. A pochopitelně to vede k nelibosti, za což přijde opět vysmívání a tak dále. Měla by tu být nějaká možnost, jak se proti tomuto bránit, aniž by to admin pak musel řešit mazáním, na které nemá (pochopitelně) čas.
    • aIbert středa, 11.července 2018 12:32:36
      Jelikož to zní, jako když ožrala kopne do dvou identických popelnic a rozsypou se dvoje identické odpadky, pro jistotu zachráním některé perly, které by asi jinak vyšuměly do ztracena:

      Za prvé, ozvala se už na tebe, protože jsem mluvila o prudičích.A první se ozve potrefená husa.

      ---
      :D
      ---

      Uvědomujete si, že kdybyste opravdu dosáhli toho, co chcete, všechny naštvat a vyhnat, že tu pak nebudete mít koho hatit?

      Neřekla jsem ani jednou, že napadáš mě, to nevim, z čeho si vyvozuješ své vlastní názory bez podmětu a logiky.

      (všechny)


      Já to chápu i respektuju, takže jen zvyšuješ pravděpodobnost nepravdivých tvrzení, jelikož na tento výrok stačí najít jediný opak a celé je nepravdivé.

      - :D Výroková logika X odborné učiliště nedokončené z přílišné lásky k amfetaminům

      A na závěr, přesně teď bych tě tu nejraději smazala.

      -Pro začátek bys měla smáznout především sebe. Nejen že jsi své mrzké veledílo plné pravopisných, logických, gramatických, faktických i stylistických nesmyslů celá natěšená odeslala dvakrát. Navíc jsi právě napsala "na závěr", aby následovaly další tři odstavce dětinského žvatlání.

      V zájmu zachování jejího účelu a respektu k práci správců tohoto chatu - na tebe už nebudu reagovat. Nemá to úroveň, ani smysl.

      -A tady si dovolím oponovat. Smysl to sice nemá, protože nic smysluplného jsi doposud nevyplodila, ovšem o úrovni nemůže být sporu.

      Kanální přebor.


      Ani nemam pocit, že tu vedu nějakej rovnocennej dialog s člověkem na úrovni, co má jinej názor, ale dost dobrý argumenty.
      Jen si tu zažeň žízeň.

      a) Chcanky nepiju.
      b) Tvé zvířecí pudy tě nematou. Rovnocenný dialog s člověkem na své úrovni tady opravdu nevedeš. A ani nepovedeš. Kuba si dal pauzu.
      A tímhle mu v podstatě křivdím. On si totiž na rozdíl od tebe uvědomoval, že "není moc chytrej člověk". Ty jsi ovšem tak vymaštěná, že ti vůbec nemá šanci dojít, že jsi vymaštěná. A jestli budeš fetovat, bude to jen horší.

      Prostě - podle mě, pokud sem nenapíšeš inteligentní věc, která by mi vysvětlila, proč to nejde, tak to ještě dává smyls. Jen prudíš. Najdi si koníček. Nebo si založ vlastní místnost. A trapné osobní poznámky o práci.. Ubohé urážení osobními poznámkamy.. To není konstruktivní, je to přesně - prudičství. V tu chvíli opouštíš danou tématiky a vedeš osobní spor a od toho tu tato diskuze není.

      To nebyla urážka. To byl jediný možný konstruktivní návrh. Jestli nemáš základku, dokonči základku. Pokud už základku máš a nezvládla ses zatím vyučit, rozhodně to naprav.

      Já ti nemůžu nic vysvětlit. Ty sama se totiž vůbec neorientuješ v tom, co píšeš, takže nemáš ani šanci pochopit mé reakce, i kdybych ti je nakreslil. Já se omlouvám, že jsem byl tak hrubý, protože teď už chápu, že komunikuju s indisponovanou bytostí.

      Každopádně si stojím za tím, že bys -- podobně jako Freya -- měla začít od sebe. V tomhle balení nenapravíš nic -- nikde. Jestli jsi ovšem toužila vytvořit příklad toho žvástu, který by bylo fajn smazat i bez odborné asistence JiHa nebo Franciho, pak se ti to povedlo doslova dvojnásob. A věřím, do dvou počítat umíš.





    • aIbert středa, 11.července 2018 12:36:08
      Jo a taky by blo fajn moci si sama mazat svoje příspěvky. Třeba teď sem to omylem poslala třikrát, asi nějakej sek netu.. Zbytečně tak přijdu o karmu a co hůř - ti co mi ji poslali taky.

      ---

      Tak pardon, do dvou teda počítat neumíš. Jsem prostě nenapravitelný optimista.
    • aIbert středa, 11.července 2018 12:48:56
      Freyo, tvé halucinace, tvé kvílení, podepisování petic a neustálé řešení toho, co se děje nebo událo na chatu, totiž pramení z toho, že tady trávíš příliš mnoho času. Pokud žiješ na chatu, tak se časem na chatu nemáš bavit o čem jiném než o chatu. Pak je logické, že když ti někdo, ať už vážně, nebo ze srandy, ať už pravdivě, nebo pomýleně, napíše, že jsi pitka (a tím nemyslím brčko), ty se z toho osypeš a sesypeš.

      Až potud je to sice smutné, ale vlastně jen tvůj osobní problém. Ty máš ale tendenci všechno rozmáznout jak náklaďák ježka. Pokud začneš do světa vytrubovat, že je problém, že někdo jiný netráví čas řešením vztahů vezdejších a nekonečným omíláním všech kravin, které se tady udály (tady se totiž popravdě neděje NIC), jinak řečeno: když si začneš stěžovat na to, že je někdo normální, už to působí patologicky.

      Chápeš? Jebe ti.


    • Amstré středa, 11.července 2018 20:20:34
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
  • LOLA11 pátek, 6.července 2018 14:28:25
    nevim jestli spatne nekoukam, ale proc se zobrazuje jen komu jsem dal karmu, ale nevidim, kdo mi karmu poslal ??
    • Freya pátek, 6.července 2018 14:50:08
      To je záměrně, aby mezi sebou lidé neměnili karmu metodou "něco za něco".
    • Amstré neděle, 8.července 2018 13:08:22
      Třeba jakože karmu za sex?
    • aIbert pondělí, 9.července 2018 23:19:04
      Týjo, máš fantazii bujnější než tvary. Tohle sele opečete jen přes mou mrtvolu!
  • Draly čtvrtek, 5.července 2018 10:34:05
    Já bych byla pro, aby se konečně dal dohromady mute. Bylo by potřeba už něco udělat s otravy na chatu. Díky za spravení chatu a vůbec za celou údržbu, dobrá práce. Nebo byl na chatu dobrý nápad, jen už nevím od koho (pardon), ověření uživatele. Dokud se neověří, nebude moci psát do místností. To by byla eliminace. :)
    • aIbert čtvrtek, 5.července 2018 16:05:22
      Chatové imigrační :D


    • Amstré čtvrtek, 5.července 2018 17:18:53
      Být Francim, tak bych vůči otravům postupovala tak, že bych smazala toto vlákno.
    • Draly úterý, 10.července 2018 10:00:00
      Amstré, spíš tvůj profil.
    • Amstré úterý, 10.července 2018 16:11:07
      Máš nějaký konkrétní důvod? Nebo ses chtěla dostat o pár centimetrů hlouběji do Freyi zadnice? (čumil)
    • Draly čtvrtek, 12.července 2018 08:22:55
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • franci čtvrtek, 12.července 2018 13:34:16
      Při ověřování uživatelů by se muselo řešit GDPR.
    • Draly čtvrtek, 12.července 2018 13:51:45
      https://www.livechatinc.com/kb/prepare-chat-gdpr/ - Tady máš link, jak s tím naložit. Jen hint, tohle už tady mělo dávno bejt.
    • franci čtvrtek, 12.července 2018 13:58:19
      Neboj, celou směrnici jsem několikrát četl (pracovně) a i konzultoval třeba s Deloitty. Nejsou tu údaje, které by umožnily přímou identifikaci subjektu osobních údajů.


    • Draly čtvrtek, 12.července 2018 14:00:18
      A co tedy navrhuješ jako řešení daného problému multinicků?
    • franci čtvrtek, 12.července 2018 14:01:56
      nekrmit trolly?
    • Draly čtvrtek, 12.července 2018 14:04:41
      Máš pravdu. Takže ukončuju tohle vlákno. Více je krmit nebudu. ;-)

    • franci čtvrtek, 12.července 2018 14:06:42
      Ale v podstatě souhlasím, že institut ověřeného uživalete byl na tohle dobrý (v době, kdy jsme ho na Xchatu zaváděli, jsme dokonce měli podepsané formuláře s číslem občanky a RČ). Do tohodle GDPR trochu hodilo vidle. Na druhou stranu zase chápu, že proč by nějaký chat měl mít moje RČ.
    • Draly čtvrtek, 12.července 2018 14:12:36
      Ale ono to jde udělat i tak, aby se nemuselo vymlouvat na GDPR. Pracuju s ním denně, vím, co to je zač. Ale tohle považuju spíše jenom jako přihrávku všem, co tu šikanují nebo provokují... Někdy se podívej přes anonymní nick, jak to vypadá v místnostech, budeš překvapen. Nepotřebuješ ani občanku ano RČ... A většinou GDPR se používá hlavně pro marketingové účely. Že to udělalo bordel v archivaci, ano, udělalo. Ale nad zákonem GDPR opravdu není. Ale, proč se namáhám, stejně tlachám do větru. Jen ber v potaz, že nejsme jediné, komu to vadí.

    • Freya čtvrtek, 12.července 2018 14:18:40
      Ověření uživatelů netřeba, je nás tady tak málo, že většina se zná s někým buď osobně, nebo přes skype, FB a podobně. Postačil by úplně buď filtr na nachatované hodiny, nebo white list na který by se v případě potřeby přeplo. Pro případy potřeby ověření stačí zajít společně na pivko.
    • Freya čtvrtek, 12.července 2018 14:23:03
      Ono existuje spousta "klasických cest", jak tyhle trolly potlačovat. Stačí se podívat na jiné chaty, jak to mají ošetřeno. Tady to chceš jinak, než je to jinde, v pořádku, ale pak lidi holt vymýšlejí alternativy, protože jim to pruzení prostě vadí, stejně jako vadí lidem na jakékoli jiné sociální síti a všude na to mají své mechanismy, jak tomu bránit :)
    • franci čtvrtek, 12.července 2018 14:34:04
      Ale to jsme se posunuli od tématu (chápu, že byl: 'řešení daného problému multinicků'). A to, podle mě, bez navázání na osobní údaje nejde. A jsme u GDPR.
    • Azazel Anděl čtvrtek, 12.července 2018 15:19:06
      Když už tu v tomto vlákně bylo zmíněno GDPR, dovolím se optat.

      Pro Franci: Ono to s tím GDPR není až tak jednoduché. Tudíž chceš říci, že Honza Zálešák (nemusím ti ho asi představovat, znáte se) nebo Lukáš Ryšánek z nejmenovaného konkurenčního chatu činili kroky ohledně GDPR zbytečně? Také se tam nejedná (vždy) o ověřené uživatele. Tedy přistupuješ k tomu tak, jako na Libku (to snad ani není propagace, protože to už tam je v komatu), tedy že předpokládáš, že údaje vložené uživateli jsou falešné (včetně fotografie, IP atd) ? "Server nezkoumá pravost vložených údajů a naopak předpokládá, že nemají pravou identitu. Kontaktním pojítkem je pouze e-mailová adresa uživatele vždy ve spojitosti s heslem, které volí uživatel." Jsou tu ovšem ještě cookies, html5 pro příklad, které k identifikaci uživatele vést mohou, že. Ptám se čistě, řekl bych z novinářského, zájmu.

      Děkuji za odpověd
      Anděl Azazel

      Doslov k původnímu tématu: Zde musím souhlasit s uživatelkou Freya, která píše "Ono existuje spousta "klasických cest", jak tyhle trolly potlačovat. Stačí se podívat na jiné chaty, jak to mají ošetřeno. Tady to chceš jinak,....." Ono chaty tu existují 20 let a u vzniku toho prvního jsi byl sám, Pavle, přítomen. Za tu dobu se stačilo prověřit, jaké věci fungují či nikoliv. Tudíž v návaznosti na to co píše Freya, vymýšlet zde naprosto jiné přístupy je čirá pošetilost. Ale je to tvůj chat, Pavle, a i na své pošetilosti máš právo, pak se ovšem nemůžeš divit nářkům místních a kroucením hlav nejen těch z nás, co už dávno odešli, ale i provozovatelů ostatních chatů.
    • franci čtvrtek, 12.července 2018 17:13:16
      Ad GDPR: Jaké kroky a proč je provedli nevím, ale odpovím obecně. Samotné GDPR je nařízení EU. Aby bylo uplatnitelné, musí existovat prováděcí předpisy, které stanovují jak mají příslušné úřady postupovat. Legislativní orgány jednotlivých zemí je měly mít (většinou měly) hotové k datu platnosti, tj. 25. května. U nás, typicky, ještě nejsou hotové (aktuální stav lze sledovat např. na stránce Úřadu vlády https://apps.odok.cz/veklep-detail?pid=KORNAQCBYV46 ). O to víc se chytly přiležitosti skupiny které volají "Co si zase EU vymyslela" a, za druhé, různí "poradci", kteří podporovali hysterii kolem, aby z toho něco vytřískali. Navíc, je možné, že se nakonec ty prováděcí předpisy v parlamentu poohýbají tak, že možná budou přísnější než originál z EU (jak se x krát stalo). Je tedy možné, že nakonec budeme muset všichni znovu věci měnit.
      Ale zrovna Chat.cz je v tomhle relativně dobře, protože buď používá pouze technické prostředky (např. pouze session cookies a žádné reklamní apod.) nebo vyplývající ze zákona (IP v logách apod.). Proto tu ani nejsou v profilech kolonky jako jméno, příjmení, město.

      Ad téma: Ano, něco tu jde jinak, na něco holt ještě nebyl čas. Jinak, že něco u nás funguje 20 let (a i když jsem u toho byl :)) nemusí znamenat, že je to ono (a možná i je). Co se týče inspirace, tak je dobré se podívat i na služby, které vznikly daleko později. Ať už je to Slack, Discord, Rocket.chat ad.
    • Freya čtvrtek, 12.července 2018 17:41:36
      franci ale to jsou profesní, nebo tématické stránky, to za a) není zrovna magnet na trolly a b) pochybuju, že když tam nějaký zabloudí, tak že si s ním neporadí.
    • Azazel Anděl čtvrtek, 12.července 2018 20:20:38
      GDPR: Jistě, Já jsem schopen rozlišit mezi cookies nutným k použití a provozu daného serveru a mezi například sledovacími cookies marketingového typu nebo sloužícím nějakým statistickým účelům. Každopádně i o tom by měli být uživatelé informováni v nějakých Všeobecných podmínkách. Stejně jako by měli být informováni, jak je s jejich vloženým materiálem nakládáno, tedy že například fotografie či jiné věci nejsou následně využívány k reklamním či jiným účelům apod. GDPR je jen rozšíření stávající legislativy ohledně ochrany osobních údajů (ano, nedělejme z toho vědu), která, pravda, ještě není zapracována do legislativního rámce České republiky (nechme se překvapit). Každopádně tu existují nějaká doporučení Úřadu pro ochranu osobních údajů.

      Chaty: Já jsem dosti konzervativní a od chatu očekávám, že bude chatem. A nejen Já, byla tu někde zmíňka o tom, že uživatelé, kteří v dnešní době úpadku chatů jako platformy migrují, očekávají to, na co jsou jinde zvyklí a těžko je tu bude někdo předělávat (opět si částečně vypůjčuji slova uživatelky Freya). A pak jsou tu ti, co chat objevili "před 14 dny" a z nich pak padají takové náměty, jako z uživatelky Lucindov (to není osobní útok, to je konstatování).

      Závěr: Při vzniku tohoto chatu byly na renomovaných serverech články typu "Návrat ke kořenům". Ano, i Já pamatuji chat bez registrace, kdy vám to na Liberecké univerzitě běželo na dvou Pentiiích. Každopádně doba se posunula, a to jak v legislativě, tak v očekávání uživatelů, kdy chatovací servery dávno převálcovaly sociální sítě jako Facebook. Legendární Xchat, poté, co ho převzal Honza (GymJWM) guesta zrušil (a na Xchatu měl tento neregistrovaný uživatel pouze sledovací možnost bez možnosti psaní). Tudíž mi přijde zvláštní propojení archaických věcí s rádoby modernou. Ale znovu opakuji, Pavle, je to tvůj chat a tvůj hračičkářský experiment. Já to respektuji.

      Dodatek: Někteří tu stále zmiňují, že to Franci dělá ve volném čase a je to jen jeho koníček. Rád bych upozornil, že je to trapná argumentace, neboť v dnešní době již žádný chat nevlastní nějaká korporace. Všechny chaty jsou provozovány nadšenci, kteří mají svá zaměstnání a chat je jim koníčkem.
    • franci pátek, 13.července 2018 10:38:00
      @Freya: ony možná profesionálně vypadají (což beru jako plus), ale třeba Slack se používá hodně pro open-source projekty a na Discordu jsou zase hráči onlinovek, takže tam o trolly taky nemají nouzi.
      @Azazel: Ano, všeobecné podmínky chybí. Trochu se mi příčí dělat něco, co je jenom formalita, kterou nikdo nečte. Co je pro mě důležité, že Chat bere nakladádání s os. údaji vážně, možná nejvíc z malých chatů (přiklady jsem uvedl). Ale jestli někdo chcete, tak mi je pošlete a dám je tam :)
      Ad "Návrat ke kořenům". To bylo označení, které jsem já neoužil. Já bych to nazval spíš "Pokračovat, kde jsme skončili" (tenkrát před 5 lety). Třeba co se týče guesta, každá místnost má možnost mu zakázat přístup a správců v tom nic nebrání (proto tam ta možnost taky je). A naopak, viděl jsem tu i případy, kdy lidé potřebovali něco rychle dohodnout, tak založili dočasnou místnost, jako guesti se domluvili a pak zase zmizeli. I k tomu může chat sloužit.
    • Freya pátek, 13.července 2018 12:33:29
      franci: Na chatech, zvláště na českých chatech (diskuzních forech, sociálních sítích) je prostě množství trollů větší než malé. To není jenom tady, to je všude. Takový prostředí tady prostě je a správci různých webů to řeší, protože musí, jinak by tam měli úroveň žumpy. Možná, že Ty se pohybuješ spíše na těch profesních webech a mezi inteligentními lidmi, ale zkus někdy zajít do "páté cenové" a nebo anonymně tady do místností, čistě abys viděl, že nekecám kraviny. Já na ten problém neupozorňuju už x let jen proto, že mě to baví, ale proto, že ten problém tady prostě je :) A není to o konkrétních lidech, oni se střídají, z původních nás je tady hrstka, ale řešíme v podstatě stále totéž, Tebe už to určitě otravuje a uživatele taky, ale řešení není převychovat uživatele k naprostý ignoraci trollingu, ale zabránit těm prudičům (nikdy nezabráníš všemu, ale tohle je druhej extrém, co je tady) mít tady hřiště.
    • Amstré neděle, 15.července 2018 11:59:06
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • aIbert čtvrtek, 19.července 2018 20:27:34
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
  • LOLA11 úterý, 3.července 2018 18:05:45
    byl bych pro lepsi moznost editace profilu, krome moznosti nahrat něco do fotogalerie, i moznost nahrat video soubor, nebo hlasovy soubor, upravu barevneho pozadi profilu. moznost vlozeni kategorie jako napr. zajmy, konicky, vzdelani, druh práce/ skoly., moznost vlozit hudbu při spusteni profilu nebo i vytvořit playlist co bude hrat při vstupu na profil. u profilove fotky uzivatele napr. moznost ohodnotit profil uzivatele, znamky 1-5


    dále při vstupu do mistnosti vytvořit menu radio, kde si uživatel dle preferenci vybere zanr a dana hudba u během pobytu v istnosti bude hrat
    • Freya úterý, 3.července 2018 21:42:38
      Proboha, hudbu na profilu, jen to ne. Nemám zájem poslouchat cokoli, co si tam kdo nahraje.
    • priscilla středa, 4.července 2018 06:51:23
      Já bych byla pro aspoň některým změnám :)
    • PaNtHeR středa, 4.července 2018 10:00:55
      K té hudbě... Mě osobně obtěžují stránky, co si myslí, že mám zájem na nich cokoliv poslouchat. Takže za mě pouštění hudby -1.

      Možnost hodnocení uživatele... Vzhledem k tomu, že není problém vytvářet si fake účty, je tu velký potenciál někomu uškodit.



      A obecně... Není těch sociálních sítí až až?
    • LOLA11 středa, 4.července 2018 12:18:48
      panther : na hudbu existuje tlacitko " mute" :) pripadne by se při nacteni profilu uzivatele zobrazila hlaska : na strance se nachazi hudebni obsah, prejete si jej prehravat….. :)
      je to jen napad. a nic novyho, toto pouziva spousta cetu. a myslim , ze by dost lidi uvítalo moznost si nastaveni profilu vice personifikovat. ted je to a všichni dobře vime hodne orezany
    • Freya středa, 4.července 2018 12:43:22
      Za mě bych změny nedělala. V jednoduchosti je krása.
    • aIbert středa, 4.července 2018 13:55:54
      Todle pravidlo má však řadu výjimek, jak potvrzujjí četní uživatelé vezdejší.
    • Amstré čtvrtek, 5.července 2018 01:24:43
      Já jsem proto aby byl zablokován přístup uživatelům, jež jsou na pracovním úřadě. Dokud by osoba nenaskenovala výplatní pásku, tak by systém osobu nepustil. Myslím, že by to vyřešilo spoustu vad na kráse tohoto chatu.
    • Amstré čtvrtek, 5.července 2018 01:25:15
      Teda, jen jednu. A tu hlavní vadu.
    • aIbert čtvrtek, 5.července 2018 09:00:25
      Myslíš hlavní vnadu.
  • fatal_error pondělí, 14.května 2018 15:56:20
    Ahoj, nefunguje změna pohlaví..
    • PaNtHeR pondělí, 14.května 2018 16:01:02
      ... v nastavení... :-D

      Zkoušeno na Chrome a Firefox.
    • Freya pondělí, 14.května 2018 19:07:35
      Mě to taky nefunguje, zakliknu a přeskočí to hned zpátky.
    • Nekonečný počet možných změn pondělí, 14.května 2018 22:01:14
      Systém totiž ví, co kde máš a jak to má vypadat.
    • franci čtvrtek, 17.května 2018 09:45:48
      Už si zas můžete změnit pohlaví. I v nastavení :)
    • Firer čtvrtek, 17.května 2018 17:47:07
      V pohodě, já si pohlaví měnit nemusím, já jsem se svým pohlavím smířený a spokojený, ale pro ostatní co nějak nejsou spokojení se svým pohlavím a budou potřebovat to měnit, ti to mohou určitě ocenit. :D
    • Freya čtvrtek, 17.května 2018 18:47:49
      Šlo hlavně o nové registrace, kde si to lidi často omylem zvolí nesprávně. Ale jeden nikdy neví, kdy se to bude hodit :D
    • Firer čtvrtek, 17.května 2018 18:56:18
      Ano právě, to se neví, někdo se bude chtít změnit (předělat) a co potom? Potom přijde možnost změny pohlaví vhod. :D
  • Freya neděle, 15.dubna 2018 19:29:04
    Ahoj, jen takovej detail. Nešel by Administrátor místnosti (jak říká oranžová hvězda - admin a systémovka - administrátor), přejmenovat na správce a naopak zelená hvězda (nyní room admin) přejmenovat na admin nebo chat admin? Mě to takto přijde matoucí. Díky:)
  • priscilla úterý, 10.dubna 2018 18:47:09
    Moc děkujeme za systémovou zprávu o vykopnutí z místnosti. :)
    • středa, 11.dubna 2018 19:05:14
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
  • PaNtHeR pondělí, 9.dubna 2018 14:33:32
    Ahoj, navrhuji přidání příkazu cls. Buď bez parametru, kdy by smazal celé sklo, nebo s udáním přezdívky (/cls přezdívka), kdy by smazal texty daného uživatele. V ideálním případě, kdyby dal i ban danému uživateli na určitou dobu (podobně jako kick).Zdůvodnění: Urychlilo by to uklízení bordelu po duševně slabých či chorých jedincích (někdy se jich sejde více najednou).

    Děkuji.



    • Freya pondělí, 9.dubna 2018 15:04:39
      Ahoj, jo mohlo by ho to zároveň vyhodit z místnosti a smazat jeho texty. Nyní mažeme tapety po řádcích a je to pomalé.
  • fatal_error neděle, 1.dubna 2018 19:44:10
    Ahoj, mam jeste jeden navrh ohledne vzkazu. Neslo by, aby kdyz si dany nick pridam do ignoru, aby rovnou zmizela i ta zadost o pratelstvi, ktera obvykle byva soucasti? Takhle se to musi odklikavat zvlast, a kdyz si nekdo nekoho vlozi do ignoru, tak obvykle o pratelstvi nestoji.



    • franci pondělí, 2.dubna 2018 01:00:54
      Ahoj, hmm, to by šlo.
    • úterý, 3.dubna 2018 10:25:20
      To žebronění o souhlas s klábosením se mělo týkat jen dosud nezapočatých konverzací / započatých konverzací jen u nicků, které se registrovaly po určitém datu.

      Já totiž zákulisně již dlouhé měsíce vedu několik oboustranně prospěšných debat s různými stydlivými lidičky, které ovšem nemám v přátelích, kde nemám nikoho, a teď se jako musíme červenat při žadonění o souhlas ke konverzaci... Jsme bojázlivé povahy. Nechceme mačkat takhle vyzývavé a sugestivní knoflíky. Činí nás to zranitelné.


    • franci úterý, 3.dubna 2018 10:43:44
      Jelikož se v konverzacích často vyskytuje i spam, tak není jak rozlišit, co má fungovat dál a co ne. Proto jsem to udělal takhle. Stydlíny může utěšit, že jim stačí kliknout jenom jednou a veškeré žadonění pak za ně obstará server.
    • Freya úterý, 3.dubna 2018 15:24:51
      Je to dobrý, za mě tedy spokojenost.
    • úterý, 3.dubna 2018 18:43:51
      Další varovný signál ^^^^ že je něco špatně
    • Amstré středa, 4.dubna 2018 00:10:10
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • pátek, 6.dubna 2018 18:57:15
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • pátek, 6.dubna 2018 18:59:48
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
  • Angar neděle, 1.dubna 2018 10:48:38
    Moje supr Místnost Angárova modlitebna........Je neustále napadána a neustále přepisována.........Ale až já tě najdu zmetku!!!.......tak si tě najdu i osobně!!!!..... a vyřešíme si to mezi 4ma očima!!!!......:D:D.........Nejhorší je,že tohle tady nefunguje opravdu vůbec........Založíte místnost.....,ale každej vám jí může přepisovat jak chce...............snad už se s tim hergot něco udělá............mě to nebaví pořád přepisovat.........:D
    • neděle, 1.dubna 2018 11:41:57
      Tak to se mi zrovna tuze líbí. Podporuje to tvořivost a hravost. Žádný copyright. Pokud tvá místnost není stálá, každý by měl mít možnost založit si room se stejným názvem.

      Abeceda patří všem!
    • Angar neděle, 1.dubna 2018 12:27:15
      Broccoli Man:pokud abeceda patří všem....tak proč mi nejde založit třeba učet Broccoli Man ??? :D :D ............A místnost co jsem si založil.... si někdo jiný může založit a přepsat.............To je trochu nefér..........já bych třeba chtěl založit Broccoli Man a poupravit profil..........nejde to......:D:D
    • neděle, 1.dubna 2018 12:45:08
      Protože jsem si ho registroval. Až ho zruším, klíďo si ho můžeš přivlastnit. Tvá místnost je dočasná. Stejně jak anonymní nicky. Prostě na ni žádné výhradní právo nemáš. Máš ale právo si ten popisek změnit ku obrazu svému. Máš právo nenaříkat. Máš právo zmužnět a získat srdce princezny. Asi teda hlavně perníkové, ale vzhledem k tomu, že by ho nejradši schlamstla sama, je to přinejmenším dílčí vítězství.
  • Freya pátek, 30.března 2018 12:33:13
    Ahoj, zajímalo by mne, jak je možné, že tapetář může vložit během dvou sekund tapetu na 10 řádků - opakovaný text. Mě to nejde ani na dva řádky po sobě, prostě se opakovaný text neodešle a musím jej pozměnit. Děkuji za odpověď.
    • pátek, 30.března 2018 12:49:02
      Ahoj, je to tím, že tapetář se napil hopsinkové šťávy, poskočil mu mozek a před okopčením a znovuodesláním textu ho napadlo stisknout mezerník. A pak ho zas nezmáčknout. A pak zase jo, a pak zase ne.

      Nebo je to spiknutí.
    • Freya pátek, 30.března 2018 12:59:35
      To by nestihl 10 řádků během dvou vteřin, tímhle způsobem.

    • deltasierra pátek, 30.března 2018 16:13:07
      Freyi, existují programy pro automatické psaní a klikání na webové stránky - takže si vklidu něco nastavíš a ono se to pak samo napíše a nakliká - třeba během těch dvou vteřin. A krom toho, kdyby blbost nanášela, někteří by odletěli do vesmíru :o)
    • Freya pátek, 30.března 2018 19:38:38
      deltasierra: Pak určitě budou existovat i programy, které proti tomuhle weby chrání...?
    • pátek, 30.března 2018 19:43:32
      A pokud nááááhodou ne, našla jsi díru na trhu, kterou jistě zalepíš, vyděláš miliony a navíc ochráníš tento krásný i zranitelný chat.
    • Amstré pátek, 30.března 2018 21:04:15
      Nstorme, nechceš jí dát doučko?
    • Nstorm pátek, 30.března 2018 21:31:16
      :D
    • Freya sobota, 31.března 2018 12:25:55
      Pak se nedivme, že tu nikdo nepíše náměty, když akorát čelí tlupě vysmívačů. Úroveň základní školy, fakt.
    • Amstré sobota, 31.března 2018 13:56:11
      Neplakej.
    • sobota, 31.března 2018 14:20:20
      Jéé, trampolína!
    • darkhedgehog sobota, 31.března 2018 14:35:59
      Pochopitelně, že i tomuto spamování lze bránit např. filtrováním veřejných proxy, které místní spameři využívají neb jsou socky a VPN jsou moc drahé. Případně botem, který bude automaticky opakované texty nad určitým tresholdem mazat a IP i nick automaticky reportovat/banovat. Případně lze použít aplikační firewall opensource / komerční, který by měl definovaná pravidla např. 3 a více shodných JSON requestů automaticky DROP :)

      ps. Je teda smutné, že takového "specialistu" na webové portály a bezpečnost jako je Nstorm nic z toho nenapadlo.
    • Nstorm sobota, 31.března 2018 15:09:35
      Ježku napadlo, ale proč to psát sem že. To to raději napíšu rovnou francimu a nebudu to řešit tady. I ten free PfSense by možnáá stačil.
    • Vilda sobota, 31.března 2018 15:33:50
      Tak já po dlouhé době zas něco napíšu. Darku - super, že jsi vypsal nespočet různých řešení na to, aby se zamezilo tomu, co tady nemocní jedinci vyvádějí. Já se ted jen jednoduše zeptám. PROČ a KDO za to může, že něco z toho, už tady nefunguje, nebo KDY to začne fungovat, resp. PROČ to (opět) fungovat nezačne?-)) Děkuji.
    • Nstorm sobota, 31.března 2018 16:11:36
      Tak super Vildo, takže vešekrý náklady jdou za tebou. Super. Franci a Ježku, rozjeďte to na plný koule, když to nejde z vaší kapsy. Juchůů konečně tu bude a mír.
    • sobota, 31.března 2018 16:53:28
      No jestli tu bude Amír, mohly by tu být i harémové tanečnice. Vidlák to platí.
    • Freya sobota, 31.března 2018 19:49:49
      Každému inteligentnímu člověku asi došlo, že jsem to téma chtěla hlavně otevřít (jo i já se dokážu zeptat soukromně doma). Ale jsme na foru, kde přispívají hlavně ti, kteří nemají k tématu vůbec co říct. Podle toho to tady taky vypadá.
    • Nstorm sobota, 31.března 2018 22:24:51
      *Kua chyba. **veškerý a slovíčko na konci chybí " Juchůů konečně tu bude klid a mír""

  • Angie středa, 28.března 2018 08:59:41
    Nelíbí se mi, že správci nechávají řádit tapetáře v roomech - konkrétně včera Freya vůbec nereagovala na stálé, opakované ataky , nemazala jejich texty....pokud není zrovna u PC, měla by nechat správcovství jiným, aby se postarali....takhle nás - obyčejné chataře tím jen odradíte....nebo stačí dát zámek pro anonymy ne?
    • Freya středa, 28.března 2018 12:31:03
      Angie, nemůžu sedět u PC přilepená stále. Nebyl kdo by to hlídal (většina z nás prostě u toho dělá jiné věci). Prostě jsem nebyla chvíli u PC. Aféru jsi z toho udělala dostatečnou, tak se laskavě uklidni. Filtr na anonymy tam byl.
    • Freya středa, 28.března 2018 12:46:54
      Já taky trochu spoléhám na inteligenci uživatelů, že umí použít i to mute aby jim ty texty zmizely. Taky můžu v době nepřítomnosti zamknout na heslo, ale to se tam pak nikdo nedostane, jelikož jim asi těžko sdělím heslo, když nejsem u PC.
    • Aiwin středa, 28.března 2018 12:49:19
      Kdyz das zamek na anonymy tak pridou registrovani spameri.
    • středa, 28.března 2018 12:54:05
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Freya středa, 28.března 2018 13:17:08
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • franci středa, 28.března 2018 14:20:39
      Dovolím si citovat: "taky trochu spoléhám na inteligenci uživatelů, že umí použít i to mute aby jim ty texty zmizely". Dodávám, je to na jedno kliknutí.
    • Angie čtvrtek, 29.března 2018 11:00:41
      Jo, jo...jasně... beru Vaše připomínky......jen si myslím, že nyní je tento chat TAK napadán...že by to chtělo trochu víc péče od adminů....
      Dnes zrovna opět! došel nesmyslný vzkaz od nick Freya..blabla....- nechci číst takovéhle nesmysly, kterým nevěřím a neřeším je....plus žádá
      tento nick o přátelství....!! Fakt to všechny běžné a normální uživatele hodně otravuje....

    • fatal_error čtvrtek, 29.března 2018 11:19:12
      Angie, bylo prislibeno, ze pujde vzkaznik prepnout tak, aby chodily vzkazy jen od pratel cimz se to vyfiltruje..
    • Freya čtvrtek, 29.března 2018 13:30:18
      Nicky Freya bla bla nahlašujte prosím na ban JiHovi.
    • Freya čtvrtek, 29.března 2018 13:35:51
      Pozn: stejně jako jiné napodobeniny nicků.
    • čtvrtek, 29.března 2018 16:59:04
      :D
    • čtvrtek, 29.března 2018 17:03:53
      Poznámka překladatele: Hned v druhém sledu jde Fréji o blaho zbytku četu (nebo aspoň o to, aby tak vypadala).
    • Freya čtvrtek, 29.března 2018 19:13:08
      No faktem je, že by na to sám od sebe asi nikdo nepřišel (???) a čekal asi na zásah shůry. Podobně jako s tím mute. Nebo kolik lidí s tím kontaktovalo admina, aby jim věnoval trochu víc péče?
  • PaNtHeR pondělí, 26.března 2018 09:27:58
    Ahoj,při dlouhém textu se smajlíkem na konci, který přeteče svou částí maximální délku textu, se smajlík ořízne.
    • pondělí, 26.března 2018 14:17:35
      Ahoj
    • Amstré pondělí, 26.března 2018 15:50:34
      To je speciální vlastnost připravena francim. Oříznutý smajlík jednoduše značí, že je text o hovně a nemá cenu ho číst natož nad ním snad uvažovat.
    • úterý, 27.března 2018 19:28:38
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Amstré středa, 28.března 2018 11:28:18
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • středa, 28.března 2018 12:42:24
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • středa, 28.března 2018 12:46:28
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
  • fatal_error neděle, 25.března 2018 08:51:21
    Ahoj,neslo by pridat moznost vypnout vzkazy od lidi, ktere nemam v pratelich?
    Nekolikrat denne nam vsem chodi do vzkazniku nejake nesmyslne vzkazy od (slusnych) prudicu.
    • neděle, 25.března 2018 14:38:03
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Freya neděle, 25.března 2018 15:54:37
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Freya neděle, 25.března 2018 16:13:16
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • neděle, 25.března 2018 16:47:00
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • neděle, 25.března 2018 16:51:15
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Freya neděle, 25.března 2018 18:04:25
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Freya neděle, 25.března 2018 18:08:30
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • neděle, 25.března 2018 18:31:28
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Freya neděle, 25.března 2018 19:16:07
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Amstré neděle, 25.března 2018 23:37:45
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Nstorm neděle, 25.března 2018 23:53:44
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • pondělí, 26.března 2018 14:13:17
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • franci středa, 28.března 2018 14:19:17
      Posílání vzkazů od lidí, kteří nejsou v přítelích, upravím.
    • středa, 28.března 2018 14:25:31
      Děkujeme příteláčku.
  • Freya pátek, 23.března 2018 16:04:58
    Zmizelo přihlášení přes Facebook. Feature nebo chyba?
    • pátek, 23.března 2018 18:11:09
      Facebook končí, takže je vše v nej pořádku.
    • Freya pátek, 23.března 2018 18:30:57
      Co to furt meleš o tom konci Facebooku :D
    • Firer pátek, 23.března 2018 19:11:35
      Tomu já říkám dobrá, ale falešná zpráva - fake news. :D
    • franci středa, 28.března 2018 14:18:41
      Facebook je zrušený úmyslně. Co půl roku tam měli nějakou chybu a nutili rychle opravovat. Naposledy 21. prosince s tím, že oprava musí být do 23. Tak jsem to zrušil, měl pěkné Vánoce a evidentně to nikomu nevadilo.
  • masozrava_pampeliska pondělí, 19.března 2018 19:13:29
    Dobrý večer, můžu se jenom zeptat, proč nejde vidět, kdo mi poslal karmu?

    Díky za odpověď :)
    • Freya pondělí, 19.března 2018 19:37:03
      Kvůli tomu, aby si jí lidi neměnili mezi sebou :)
    • masozrava_pampeliska pondělí, 19.března 2018 19:41:47
      to stejně asi dělají, ale díky :)
    • Freya pondělí, 19.března 2018 19:58:46
      Jo no, ale asi aby to neměli tak jednoduché :)
    • masozrava_pampeliska pondělí, 19.března 2018 20:03:31
      jako jasně, někdo ti může tvrdit, že ti ji pošle, ale ty už nikdy určitě nebudeš vědět, že ti ji poslal...takže jo, beru to :D
    • Angar pondělí, 19.března 2018 21:21:09
      masožravka:dobrej nápadík na vylepšení.......třeba se to udělá tak aby to bylo vidět..........:D
  • Freya středa, 14.března 2018 12:21:13
    Ahoj, dovolím si ještě jeden námět. Je to pouze návrht, ne kritika. V diskuzích je poněkud zmatek. Spousta jich má neaktivního správce a nebo nemá ani žádný příspěvek. Toto vytváří prostor pouze pro spamery a jiný význam tyto diskuze aktuálně nemají. Můj návrh na řešení:
    1. Promazat diskuze - ty, na kterých není aktivita déle než rok uzamknout/vymazat. Probrat diskuze stálých místností - k některým existují diskuze, i když místnosti již neexistují.
    2. Diskuzím, které mají potenciál, přidělit aktivní správce se zájmem o dané téma a administraci.
    3. Udělit adminovi práva na celkovou administraci fora - přidávání a odebírání správců, schvalování a uzamykání diskuzí.

    Pro tento návrh mám tyto důvody: Spam, admin nestíhá mazat (ne že by nechtěl, ale 100x za den je to opravdu náročné), nepřehlednost a nulová aktivita na některých forech, což je podhoubím pro plevel. Neúčelnost některých diskuzí - někdo to založil a pak už se tu neukázal.

    Díky za přečtení.
    • PaNtHeR pátek, 16.března 2018 08:35:35
      +1
    • Amstré pondělí, 19.března 2018 21:27:57
      -100
    • úterý, 20.března 2018 19:15:10
      Proboha byl to jen návrht. Taky naděláš (všude).
    • Amstré středa, 21.března 2018 07:48:13
      Přepište slovníky!
    • Nstorm středa, 21.března 2018 18:06:52
      :D Že to někoho baví, řešit nějakou karmu. :D
    • Freya středa, 21.března 2018 18:19:44
      A žes jí po lidech chtěl, teď mají kvůli tvým úletům mínus.
    • Amstré čtvrtek, 22.března 2018 03:53:56
      Nstorm, škoda, mohl jsi podělal o tu karmu víc lidí z té její roomky. 😂
    • Nstorm čtvrtek, 22.března 2018 07:53:27
      O božinku. Na karmu dlabu, chat je od toho aby se člověk odreagoval. A ne od toho aby ho Žil. Tím končím debatu ohledně karmy. Je mi to buřt. Když mi jí nikdo nepošle. Navíc mi jí nikdo moc nikdy neposílal.
    • Freya čtvrtek, 22.března 2018 13:27:29
      Nstorme to je moc fajn, že jsou ti lidi buřt. Ale to už nějak dávno víme.
    • hippo.hunter čtvrtek, 22.března 2018 16:51:07
      Souhlasím, že celá karma je k ničemu. Chat je místo na pokec, ale někteří si to vysvětlují nějak jinak.

    • alees15 čtvrtek, 22.března 2018 17:06:12
      Běžte ven.
    • Amstré čtvrtek, 22.března 2018 19:14:11
      Je zima.
    • čtvrtek, 22.března 2018 21:38:02
      Špeky hřejí.
    • Amstré čtvrtek, 22.března 2018 21:41:18
      Vlastní zkušenost, špeku?
    • čtvrtek, 22.března 2018 21:43:17
      Z donucení. Kopal jsem, ale přimáčkla jsi mě. Ovšem to teploučko...
  • Freya čtvrtek, 8.března 2018 13:30:55
    Tak opět zdravím a mám tu námitku ohledně disproporcionality (ach ty cizí termity) nebo jak to říct. Nstormovi byla stržena karma, což je v pořádku, ale zároveň byla stržena i Pantherovi a to rovnou celá stovka za to, že mu před půl rokem poslat JEDEN bod , což se mi tedy zdá dost neadekvátní. Stálo by za zvážení jednak zmírnit postih Pantherovi a možná dalším a jednak tento systém jako takový, jelikož to lidi bude od používání karmy, potažmo od celého chatu, jen a jen odrazovat (nesetkávám se s takovou reakcí prvně). Děkuji za pozornost.


    • franci čtvrtek, 8.března 2018 16:27:02
      Sama uvádíš, že to nebyl první exces. Jaký byl tedy důvod, že tu karmu ještě měl? Proč Panther čekal tak dlouho, že musel zasáhnout admin?
    • Freya čtvrtek, 8.března 2018 16:31:09
      Proto, že dávno zapomněl, že mu ten JEDEN BOD kdysi poslal..
    • franci čtvrtek, 8.března 2018 16:40:07
      příspěvek smazán administrátorem. Důvod?
    • Freya čtvrtek, 8.března 2018 16:48:53
      Podívej, byla to jen námitka a podala jsem jí já, protože Panther to řešit nechtěl, že to stejně nemá smysl. Mě to přišlo k zamyšlení. Dal by se ten trest upravit úměrně tomu "prohřešku" tj. kolik mu toho poslal, například. Není sám, kdo má s tímto problém, jiný člověk poslal kdysi karmu Azazelovi, pak tu delší dobu nebyl, nevěděl co se tu děje, následně po banu Azazela mu bylo strženo také, tak se jen divil. Nebo když třeba s někým pokecám a pošlu mu pár bodů, aby případně mohl vstoupit pokud bych dala zámek na karmu v budoucnu (jo dělám to tak) a on pak začne dělat bordel jinde, budu za to potrestaná taky neúměrně (pošlu jeden, dva body). Ten systém je správný, je dobře, že to funguje takto recipročně, v pořádku, ale ta úměra mi přišla nepřiměřená.
    • franci čtvrtek, 8.března 2018 16:56:33
      Podívej, jsou tu tisíce uživatelů, co by mohli dát karmu. Kdyby dal každý jen 1 bod prudičovi, tak se bezpečně dostane na 1. karmu. Prostě, když už někomu karmu dáváte, nebou sledujete svoji, tak také mrkněte na ten seznam darované, jestli tam není někdo, kdo se ukázal v jiném světle. Neberte to na lehkou váhu a pak karma začne fungovat.
    • Freya čtvrtek, 8.března 2018 17:29:49
      Díky za odpověď.
Další stránka